19 Eylül 2011 Pazartesi

Simdi okullu olduk...

Bugun memleketimde okullar acildi. Tum ogrencilere mutlu, basarili bir yil diliyorum :)))

Benim ogrencilikle olan ask iliskim de henuz bitmedi. Kendi ogrenciligimi tanimlamam gerekirse uzun donem iliskimi bitirdim, flort ediyorum yeniden :))) Her flort gibi bu da heyecan verici ve evet itiraf etmek gerekirse biraz korkutucu. Yeni hayatimin evcilik oyununda, cicili bicili evimde oturmak yerine, yetiskinler icin olan surekli egitim kurslarina katilmaya karar verdim. Kendim kasindim ve simdi yeniden ogrenciyim.

Gecen hafta baslayan ilk kursum proje yonetimi uzerine. Aslina bakarsaniz biraz is olanaklarima da katkisi olur diye dusunerek basladim bu kursa ama ilk haftadan konuya bakisim degisti. Bu projecilik benim operasyonu donusturmeye calistigim dinamik, yenilikci ve takim calismasi olan seye benziyor. Belki ilerideki kariyerimi bunun uzerine bile kurabilirim. Sabirla ve heyecanla diger bolumleri bekliyorum. Aslinda bu benim ilk proje yonetimi ile tanismam degil. Master sirasinda da bir ders almistim ama demek ki hocanin, konunun nasil islendiginin cok etkisi var ogrenme ve icsellestirmede.

Ikinci kursum ise advanced pronunciation. Bu kursa su sebep oldu yani water did it :))) Demek istedigim ben de her Turk genci gibi water derken t sesini cikariyorum. Ama bu sevgili Amerikali garsonlar anlamiyor anacigim. t degil d sesi ile soyluyorlar :))) Yani budur sebebi kursa ilgim. Su sesleri nasil cikaracagimi ogreneyim biraz :))

Simdi uzun ders aramda okulun karsisindaki Starbucks da yaziyorum bu yaziyi. Yani canlar tenefusteyim :))))

Biraz da gulmece, aglayan birinci sinif bebelerine ve annelere gelsin:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder