1 Ağustos 2011 Pazartesi

Ilk sinema...

Haftasonu ne yapsak diye dusunurken akla ilk gelen haftasonu aktivitesini onerdim. Sinemaya gitmek:) Alisveris merkezinde sinema var, tam da Smurfs (Sirinler) gosterime girmisken ona gideriz. Olmadi Cowboys&Aliens oynuyor, cowboylar dunyayi kurtarir ve ya Captain America var, O dunyayi kurtarir derken ben; Eray yakinimizdaki sinemadaki filmlere bakmayi onerdi. Sinemanin adi Angelika Film Center ve slogani "we show films not movies" yani biz film gosteririz Hollywood filmleri degil ozetle. Cool ama biraz korkutucu. O sinemanin sanat filmleri gosteren sıkıcı bir yer oldugunu dusunuyorum. Gonulsuz de olsa filmlere baktik. Midnight in Paris oynuyor. Icimden en azindan Paris'te geciyor, goruntuler guzeldir diye gecirdim. Hala cok gonullu degilim. Sonra imdb.com dan notuna baktik. 8.1/10. Hiimmm ilginc olabilir galiba.



Neyse aksam oldu sinemaya gittik. Dusundugum kadar ic karartici degilmis. PopCorn var :))) Hayatimda yedigim en devasa PopCorn ve Kola ikilisini alip filme girdik.

Sinemada yer kavrami yok, TR de oldugu gibi. (En azindan bizim bagimsiz sinemamizda yok) Ilk gelen oturur. En ortada bir yere oturduk. Film oncesi reklamlar klasik ama film yine de zamaninda basladi.

Filmi begendim, hatta fragmanlardan gelecek filmleri de bagendim. Bagimsiz sinemadan korkmamak lazimmis. Her bagimsiz film sıkıcı olmak zorunda degilmis :)))
Bu arada sinemanin logosu cok hosuma gitti :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder