22 Temmuz 2011 Cuma

Caldir kapat ben ararim...

Iste o burada islemiyor-mus. Simdi ufaktan is aramaya basladim ya eee CV ye yazacak telefon numarasina ihtiyac var. Gittik bir Go-Phone aldik. Yani soyle oluyor, gidiyorsun magazaya, muhtemelen Best Buy o magaza (hatirla Gamze, MediaMarkt sinirlarindan BestBuy sinirlarina girdin:)) ve rafta asili dandik telefonlardan birini aliyorsun. 9.99$ a Samsung cep telefonum ve icinde sim kartimi aldik. Tuketim canavari Amerikalilar, bizim gibi zarfin icinde satsaniza hatlari, simdi anladim neden markette eski cep telefonu recycle boxi oldugunu. Anyway, ilk $ larimi yukledik ve hattim acildi. Arayacak kimsem olmadigina gore simdilik, bu yukledigim $ lar oylece kalir derken.... ring ring, sevgilim ariyor, konusuyoruz kapatiyoruz, AT&T den mesaj 'Your account is blablala.. Allah allah, ben mi aradim ki? Bir yerine bastim herhalde. Bir kere daha ???

Evet aynen oyleymis, burada arasan da aransan da oduyorsun. O yuzden hatlar unlimited, konusma unlimited... Caldir ben ararim cocugum, kontorun bitmesin tarihe karismis ve ya hic olmamis :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder